nuffnang

Wednesday, February 2, 2011

sayang...

ujian datang lagi.. bagaimana aku harus harunginya... hmmmm bukan aku tidak cuba untuk menerima kamu tetapi aku telah cuba dan perasaan itu tidak jua muncul, aku keliru dan binggung.... apakah perasaan aku sebenarnya....... mengharapkan pada yang tidak memberi harapan....? tetapi kenapa aku harus buat keputusan sekarang, hidup aku masih panjang.....
'carilah ilmu seperti aku akan hidup 1000 tahun lagi, beramal ibadatlah seperti aku akan mati esok hari' itu yang sering aku ingatkan... tetapi peluang keemasan cuma sekali, adakah ini peluangnya atau sebaliknya... aku sayang kamu!!! itu yang aku ingin luah pada seseorang yang ikhlas menyanyangi aku.. yang ikhlas terima aku seadanya.... dan luahan itu datang sendiri tanpa dipaksa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...