nuffnang

Thursday, December 1, 2011

tersirat

cukup sekali..........aku rasakan begitu pahit sakit itu
cukup sekali..........aku rasakan begitu sengsara sakit itu
cukup sekali........aku terkena dan aku telah berjanji pada diriku yang aku tak akan buat lagi
hari ini aku berjanji.........namun esok aku buat lagi
hari ini aku sakit
hari ini aku berjanji tidak akan sentuh
hari ini aku berjanji tidak akan menyerah kalah
namun esok aku menyerah lagi
begitu pahit terasa
begitu sakit terasa
namun aku tidak pernah satu hati
namun aku tidak pernah satu jiwa
namun aku tidak pernah bulatkan hati untuk terus berubah
hingga akhirnya aku terus tersungkur di lembah kehinaan
hanya dengan satu kesilapan
namun penyesalan slalu hadir ketika aku tersungkur
satu penyesalan yang tiada gunanya
setiap hati ini
setiap badan ini
terasa menusuk hingga ke dasar hati
hanya kerana satu kesilapan yang telah aku lakukan
cukup sekali aku rasa
cukup sekali aku derita
cukup sekali dan aku tidak ingin kedua kalinya

Ya Allah..bantulah hamba mu ini untuk berubah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...