nuffnang

Tuesday, October 2, 2012

10 info tentang lelaki

1...............dalam satu kajian di U, seorang lelaki yang melontarkan kata-kata maaf kepada seorang wanita boleh meningkatkan kesihatannya terutama jantung dan mampu memanjangkan jangka hayat seorang lelaki.

2................kajian dikalangan lelaki mendapati ramai lelaki mangakui mamahami pasangan mereka luar dan dalam tetapi hakikatnya mereka langsung tidak mengetahui saiz baju isteri, minyak wangi kegemaran, serta saiz kasut isteri.

3.................tinjauan juga mendapati seorang lelaki tidak mengetahui tarikh lahir isteri. malah seorang daro tiga lelaki langsung tidak tahu warna kesukaan isteri.

4..................didapati 27% lelaki membelikan isteri mereka pakaian atau pakaian dalam wanita tetapi saiznya salah, manakala satu pertiga daripada mereka menarik muka mengenainya.

5..................sebanyak 61% suami yang ditanya mengakui tidak ingat aspek tertentu dalam hidup isteri meskipun bukan perkara yang kecil.

6...................80% lelaki percaya, wanita akan mengetahui segala-galanya mengenai pasangan mereka daripada warna mata hingga losyen selepas bercukur yang dipakai pasangan.

7...................walaupun majoriti lelaki mengetahui minyak wangi yang digunakan isteri atau teman wanita, namun sebanyak 22% membeli jenama yang silap sebagai hadiah.

8...................lelaki teruna sanggup menghabiskan wang yang banyak untuk memikat gadis disukainya.

9..................pergaulan antara lelaki dan perempuan membuatkan fungsi kognitif lelaki akan menjadi berkurangan. patutlah lelaki dikatakan tidak mampu mengatasi kebijaksanaan wanita dalam bab pembelalaran

10.....................apabila lelaki melihat perempuan cantik dan manarik keupayaan lelaki untuk membuat pilihan bijak untuk kebaikan masa depan semakin berkurangan. lelaki akan memilih ganjaran masa kini berbanding ganjaran masa depan yang lebih besar.

p/s= copy paste....tapi DC setuju 101%.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...