nuffnang

Wednesday, July 24, 2013

kari ayam tanpa santan

salam ramadhan
bulan-bulan puasa ni kene cakap yang baik-baik je kan.....tak boleh la nak emo-emo, cakap buruk pasal orang, jaga percakapan dan tingkah laku......satu pengakuan yang amat berat.....JENG-JENG-JENG.....sebenar-benarnya.....seriusly.....tak pandai masak.....fuhh lega dapat luah....HAHA.....ok lah.....at least mengaku jugak dari tunjuk pandai kan.....2 hari lepas, dah try buat kari ayam.......tadaaaaaaa


alhamdulilah terhasil jugak.....resipi internet jew...BUT bukan nak puji diri sdri tapi bila tangan nie dah rajin, buat pape pun menjadi....sedap!!!.....time mummy sibuk-sibuk masak kat dapur dulu.....bukannya nak belajar....HAHA...nasib lahhh.....kene amik cuti nie.....belajar semua resepi turun temurun dari mummy- chema.....take time....tp insya'allah boleh kalau ade kemahuan......

p/s= sooooooooo sory kalau sesiape terjah entry nie untuk dapatkan resipi......HEHE.....korg boleh usha blog orang lain okay!





2 comments:

shaFazie said...

azie pon bukan pandai masak tapi try jugak bt..inshaallah lama2 ok ..yana pon boleh jugak :)

Syafiyana said...

tu la pasal kn....adoi...banyak lagi kene belajar dunia dapur ni....hehe...insya'allah...amin...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...