nuffnang

Wednesday, April 6, 2011

kwn kwn =)


i got news.... hu2.... ntah la nk gtau pe prasaan ok2 jew..... pada awk 2..... saya minta maaf la, bukan sengaja xingat hari jadi awk... tapi mmg sy xthu pun bufday awk.... btw, saya da thu awk happy ngan c dea skg.... sambut bufday same2... hangout at ur bufday.... awk happy, saya pun happy.... don't worry abt me..... saya pun happy ngan my life skg..... walaupun single.... happy cam nie..... hu2... thanks awk... saya ingat semua kata2 awk... xsatu pun saya lupe.... hmmmm at this moment, penat sikit prepared 4 report.... banyak keje nk kene buat and 4 all of u guys.... thanks sudi bace entry kali nie......

p/s= lala....... this ur word, indahnya alam seindah cinta, indahnya bulan seindah kasih sayang, indahnya laut seindah rindu yang sentiasa bergelombang, indahnya bunga mengembang seindah bibir yang sentiasa melakar senyuman...... =)

so 4 my best..... dont srabut2.... chil ea aniki.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...